Not resolved
1.0
Details
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

I Bought a windshield visor, took 10 days to ship, when it got here it was suppose to be tan but it was grey.Called them and they don't guarantee color which I kind of get, but it should be the basic color you ordered.

When you order you have a choice of colors.  So basically if you order black, you could get any color and they tell you to pack sand. Also, it looked like it was removed with greasy hands because it had grease all over it and was filthy.

Horrible, dishonest company, do not buy from them!You will be throwing money in the garbage.

Reviewer is in unhappy mood. hall1409 stated that there is a room for improvement of rip off and scam. Please immediately contact the author of this review to discuss not as described of driver side sun visor and associated monetary loss in the amount of $72. Automotix needs to have the product delivered according to poster's claims.

Other people also mentioned driver side sun visor in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Automotix.

Had an Experience with Automotix?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like

Lkq Corporation - Will not stand behind  there  junk engine Lkq Corporation "I purchased engine installed in my customers van engine ran for 100 miles and locked up lkq said when purchasing it had 6 mo warranty thay said tuff luck no..." Read more Carid - I got toally screwed! Carid "A year ago I was diagnosed with cancer. I wanted to fill my my bucket list. I saw the best rims on CARiD and called to make sure that they..." Read more Michigan Motorz - EVIDENCE DEMANDS A VERDICT Michigan Motorz "We do not agree with this customer and his unpleasant comments to our dear dealer Michigan Motors and as matter of fact he should be appreciated that we were able..." Read more Automotix - Two Bad Transmissions Automotix "I have ordered two transmissions from Automotix. The first transmission arrived damaged; shipping container intact, but part visibly damaged. The tail shaft was crushed; pictures included. The second transmission was..." Read more Guardsman - Do not purchase protection plan Guardsman "Two years ago I purchased Guardsman 5 year Protection Plan through Ashley Furniture for my furniture. Just recently my 3 year old son scribbled with a ink pen on the..." Read more Delaware Fine Art Auction - Not living up to their promises Delaware Fine Art Auction " On June 1st, 2017 I purchased 2 Warhol artworks at auction from Delaware Fine Art Auction. I purchased lot #112: Warhols t-shirt and lot#113: Warhols Coca-Cola Bottle. Delaware Fine..." Read more Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 - Took almost 3 hours to service a tire. Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 "I arrive at 11:15 AM. They let me know my truck is ready at 1:50 PM and told me I have to pay for a new warranty. They replace the..." Read more Aliexpress - Customer service is horrible. Aliexpress "I ordered Par 56 led swimming pool lights. They started leaking within a few days of installation. The seller warranty is for 2 years. The seller does not respond to..." Read more